Spore zmiany zaszły w Dungeons of the Amber Griffin, czyli polskim dungeon crawlererze, który osadzony będzie w mitycznej wersji Kaszub.
Twórcy, czyli ludzie ze studia
Froengem, poinformowali, że gra została przeniesiona z silnika Unreal Engine 4 na Unreal Engine 5. Jak ta zmiana sprawdza się w akcji możecie przekonać się samodzielne, bo na Steamie trwają obecnie otwarte testy gry. Wystarczy wejść na kartę produkcji w tym serwisie i skorzystać z opcji „poproś o dostęp” Wersja testowa działa już na UE 5. Przesiadka na ten silnik pozwoliła autorom zaimplementować takie technologie takie jak Lumen, Nanite, Virtual Shadows, Global Illumination czy Virtual Texture Streaming.
Twórcy dodali także wsparcie (na kartach firmy
Nvidii) dla technologii DLSS 3.5, Reflex i Upscaling. W najbliższych tygodniach autorzy planują zaimplementowanie AMD FSR2. Testy potrwają do 17 listopada tego roku.
Wersja testowa oferuje pięć trybów:
samouczek;
tryb Muzyczny, w którym gracze w rytm utworu zespołu Percival Schuttenbach mają za zadanie walczyć z umarlakami, w celu zdobycia jak największej ilości artefaktów w jak najkrótszym czasie;
tryb Łamigłówek, gdzie trafiamy do podziemnej krypty z zestawem zagadek logicznych;
tryb Speedrun, czyli podziemny tor wyścigowy, który testuje zręczność graczy;
tryb Benchmark oferujący skrawek jesiennej lokacji z dużą ilością dynamicznego oświetlenia, w której gracze mogą przetestować swoje komputery.
Jak widać, wczesna wersja nie pozwala sprawdzić trybu fabularnego, czyli głównej atrakcji gry. Za to osoby, które wezmą udział w testach otrzymają w nagrodę dodatkowe przedmioty do wykorzystania w kampanii w pełnej wersji produkcji.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2023-11-12 08:42:45
|
|